Lore-cast 2. adás – Történetmesélés vs. játékélmény
Ahogy ígértük, az első rész után nem egészen 1 hónappal máris elkészült a Lore-cast 2. adása, a Wowlore Fordítások és a Wow-Hungary közös beszélgetős podcastje, amelyben Ramboval és Nortonnal együtt beszélünk a World of Warcraft játékról a lore szemszögéből. A mostani adás fő témája a történetmesélés és a játékélmény esetleges ellentétje volt.
A podcastben szóba kerülnek a fejlődés során található időugrások és következetlenségek, az, hogy a játék felgyorsulása vajon hasznos volt-e a lore szempontjából, vajon MMORPG-e a WoW, illetve, hogy mivel lehetne a játékosokat rávenni arra, hogy jobban érdekelje őket a játék története.
A podcast utolsó részében aztán a 6.2 patch végén megjelenő, Archimonde legyőzése után játszódó videóról is beszélgetünk. Bónuszként pedig a legvégén pár kulisszatitkot is megosztunk veletek a felvétel készítésével kapcsolatban!
Hallgassátok sok szeretettel!
U.i.: Kommentben megírhatjátok, hogy ti milyen témákról hallgatnátok minket szívesen (nekünk is vannak ötleteink, de azt szeretnénk, ha nektek is tetszenének a felvetett témák)
Add hozzá kedvenceidhez
Gratula újra. Remek lett. Csak így tovább. Témaötletnek esetleg: Mik azok a dolgok (akár bejelentett, de nem megvalósult, akár csak pletyka szinten felröppent ötletek) amiket szívesen látnátok, láttatok volna a játékban (Abyssal Maw, Azjol-Nerub, Emerald Dream, Wintersgrasp repülő harc, stb.), illetve szerintetek ezek miért nem kerültek be végül?
Köszi 🙂 A témafelvetés érdekesnek tűnik, lehet, hogy lesz egyszer belőle valami 🙂