Hírek – Drustvar előzetes
Drustvar földjén a Waycrest Ház markos védelmezői biztosan tartották a nyugati határt, de nemrég minden kapcsolat elveszett velük. Utazz át a határon, hogy megismerd sorsukat és csatázz egy ősi és félelmetes ellenség újjáéledt seregével.
Drustvar híres az őt védő katonák kitartásáról. Hosszú idővel azután, hogy legyőzték a rejtélyes Drust-ot, akik egykor itt élt, Arom Waycrest és népe még mindig küzd a megélhetésért ezen a makacs földön. Egész Kul Tiras szerte úgy tartják őket, mint jó erőben lévő, sztoikus és mélyen babonás embereket, akik lelkes szövetségesek lennének a Horda elleni harc során – de most rajtad áll, hogy kiderítsd, hogy miért vonultak teljes némaságba.
Üdvözlünk Drustvarban.
Amikor először megérkezel Drustvarba, a keleti partot szegélyező sötét és vészjósló szakasz fogad. Drustvar egy barátságtalan hely tele babonával, és a boszorkányság jelei mindenhol megtalálhatók. A Glenbrrokból Fallhavenbe vezető utak tele vannak veszéllyel, ezért jobb, ha mindig résen vagy. Sötét szóbeszédek keringenek arról, hogy vajon mi történhetett a Waycrest családdal – és ha az Alliance szeretné rávenni a Kul tiraniakat, hogy csatlakozzanak hozzájuk, akkor ki kell bogoznod az itt található rejtélyeket.
Rozsdaszínű háztetők és ponyvatetők díszítik a téglából és fából készült házakat, borostyánszín ablaküvegeik belülről égnek. A tenger valódi szerepe a Kul Tirasi kultúrában visszatükröződik az építészetükben, ahogy vasmacskák és más tengeri szimbólumok díszítik a bejáratokat és a tetőket.
Túlvilági sápadtságban dereng fel Fallhaven városkája, messziről érződik a misztikum beavatkozása. Hatalmas és bajlós építmények állnak őrt a város központjában, a városlakók pedig… tartózkodóak. Figyelmesen kell munkálkodnod azon, hogy megtörd az átkot a városon, mielőtt még további lépéseket tehetnél Drustvar gondjainak központja felé.
Macskaköves utak vezetnek végig a régión és a különböző falvakon és városokon. A történelem és a kultúra mélyen beleivódott Kul Tiras lényegébe, de ugyanúgy a sötét boszorkányok művei is. Elátkozott és reménytelenül kifordult városlakók és teremtmények dolgoznak ezeknek a misztikus machinációknak a szolgálatában, egy olyan célért, amire neked kell rájönnöd és pontot tenned a végére – már ha van gyomrod hozzá.
A területre látogatóknak muszáj megőrizniük józan eszüket, megoldaniuk néhány nem is olyan apró problémát, amivel a lakosság szembenéz, és remélhetőleg sikerül kapcsolatba lépniük az itt lakókkal is.
Sötét rituálék vannak folyamatban ezen a vidéken. Képes leszel feloldani csomóikat?
További rejtélyek is várnak az úton, és egy ősi ellenség is lapul a vidéken, rengeteg problémát okozva.
A Highroadon járva
Nyugat felé haladva egy hatalmas csipkézett, hólepte hegylánchoz érünk, amely a terület északi határától a déli Iceveil Glacierig fut, szinte kettévágva a vidéket. A Highroad Pass mentén változatos vadakkal és teremtményekkel lehet találkozni, köztük a Chillwind Yetikkel, akik kedvelik ezeket a hideg hegyeket és a bőséges élelem-forrást.
A veszélyekkel teli út végül Arom’s Stand váorsába ér ki, amely nyugatra egy völgyre visz. Arom Waycrest emlékműve áll őrt, miközben itt élő népe a sötétség ellen küzd, amely beborítja az egész vidéket.
A délnyugati parton utad keresztezi a Crimson Forestet. A vörös különböző árnyalatai fogják próbára tenni szemedet, igazolva az erdő elnevezésének jogosságát (Crimson = bíborvörös). Falconhurst városa a tengerparton található, és ahogy a vidék többi városát is, ezt a települést is sötét erők vették ostrom alá.
Dolgok, amiket ki kell próbálnod: Kell egy kis kikapcsolódás Drustvar népének megmentése közben? Látogasd meg Falconhurst fogadóját, és csatlakozz a gyerekekhez, akik hősi tettekről és kalandokról szóló történeteket és énekeket hallgatnak.
Megfertőzött Vezetés
Crimson Foresttől északra, az Ashenwood Grove-ban olyan teremtmények laknak, akiket gombák díszítenek, és Fungariannak nevezett lények járőröznek az utakon. Farmok pöttyözik a területet, és a hegyoldalba bányákat vájtak, de ahelyett, hogy nyüzsgő munka folyna itt, a boszorkányok bosszantó lényei zűrzavart okoznak, hogy megakasszák a munkát.
Minden újabb nyom és megoldott rejtély csak további kérdéseket vet fel atekintetben, hogy vajon ki irányítja végső soron az eseményeket Drustvarban. Talán te majd megtalálod a probléma forrását Waycrest Manorban, az 5 fős dungeonban, ami a Drustvart felügyelő Waycrest család ősi otthona.
Hatalmas partvidék határolja Drustvart keletről, délről és nyugatról, ahol a bátrak horgászhatnak, úszhatnak és kincsekre vadászhatnak. A szárazföldön a hegyek és az erdők kiváló lehetőséget nyújtanak változatos… és érdekes… lények levadászására. Északra Stormsong Valley elterülő hegyei és dombjai találhatók, míg keletre fekszik Tiragarde Sound – ahol újabb lehetőségek várnak rád, hogy elnyerjed a Kul Tirasiak jóindulatát.
Drustvar története
A Drustok egy hatalmas, szívós nép volt, akik még az emberek eljövetele előtt itt éltek Drustvarban. Az emberi betolakodók megölték a drustokat, akik azonban nem hagyták el Azerothot, hanem szellemekként itt maradtak ezen a területen. Idővel a drustok megpróbáltak lassan visszajutni a halandók világába.
Gorak Tul uralkodása előtt a drustok druidizmust gyakoroltak. A Drust druidák szerint Gorak Tul furcsa szokásai csak dicstelenséget hoztak a drustokra.
A Drustok egy hatalmas, szívós nép volt, akik még az emberek eljövetele előtt itt éltek Drustvarban. Körülbelül 2700 évvel ezelőtt Gilneasból érkeztek emberek erre a szigetre, amelyet később Kul Tirasnak neveztek el. Az itt élő Drustok többször rárontottak az emberek kezdetleges településeire. A Drust barbárok a telepeseket minden előzetes provokáció nélkül megtámadták. Hiába akartak volna az emberek békét kötni velük, a Drustok rögtön háborúzni kezdtek és csak kevesen tűrték meg új szomszédjaikat. Dicsőítették a gyilkolást és a fegyvertelen civilek megtámadását. Azonban nem minden Drust értett egyet a háborúval. A Drust druidák rendje, a Thronspeakerek csatlakoztak a Kul Tirasiakhoz, és azokat az embereket, aki affinitást éreztek a természet és az ősi módszerek iránt, megtanították a druidizmusra.
A Drust támadások éveken át tartottak, mígnem a Waycrest ház úgy nem döntött, hogy valamit tenni kell, és háborúba kezdett a Drustok ellen. Bár a Wycrestek jókora emberek voltak, a Drust druidák halálmágiája erős volt, és az emberek álltak vesztésre. Ekkor a Waycrest-ház is elkezdte kutatni és megismerni ezt a mágiát, és létrehozták az Order of Embers-et, hogy megharcoljanak velük. Hogy szembeszálljanak a drust mágiával, az Order of Embers tagjai ezüstből készült fegyvereket használtak.
Idővel a drustok kénytelenek voltak meghátrálni, ahogy számuk egyre fogyatkozni kezdett az ember telepeseknek köszönhetően. Amikor hatalmas vezetőjük, Gorak Tul kifogyott az élő harcosokból, egy szertartás segítségével kő-konstrukciókat hozott létre, hogy az ő oldalán harcolhassanak. Colonel Arom Waycrest (aki később Lord lesz) vezette az emberek végső támadását a Drustok ellen, és leszúrta magát Gorak Tult. A szúrás megtörte Gorak Tul erejét és kőteremtményeivel való kapcsolatát, akik így összetörtek. Gorak Tul azonban nem halt meg. A Waycrestek ezután kiirtották a Drustokat, akik szellemként éltek tovább ezen a területen, azonban Gorak Tult nem sikerült elpusztítaniuk. A hatalmas vezér számtalan éven át várt arra, hogy bosszút állhasson rejtekhelyéről, Throsról, és visszahozhassa a Drust szellemeket a halandó világba.
Drustvar története a BfA-ban spoilerekkel
Gorak Tul számtalan éven át várt arra, hogy bosszút állhasson, és végül Lady Waycresten keresztül erre lehetősége is adódik. A Ladyt belebetegedett súlyosan beteg férje iránti aggodalomba, és bármilyen erőt megragadott, hogy megmentse őt. Gorak Tul válaszolt a nő kiáltásaira, és megígérte, hogy soha nem fogja őket a halál szétválasztani, ennek azonban ára van. Gorak Tul megtanította a drustok ősi halálmágiáját Lady Waycrestnek, aki cserébe létrehozza a Heartsbane Covent (boszorkányok gyülekezete). A gyülekezet mágiája felébresztette a megmaradt kőszerkezeteket és felbolygatta a drustok szellemeit, akik közül néhányan csontvázként élednek fel. Más drust szellemeket pedig wicker golemekbe tettek.
Lady Waycrest azonban csak egy báb Gorak Tul ereje számára, és a nő halála megnyitja a Rupture-t, ami egy átjáró lesz a Drust szellemek számára, hogy ismét Azeroth-ra lépjenek. Ezen keresztül Gorak Tul képes lesz embereket visszahozni a halálból, azonban ettől függetlenül a Waycrest Manor endbossaként megöljük. Halálával a Heartsbane Coven felbomlik, és Drustvar kiszabadul Gorak Tul ereje alól.
A terület másik főszereplője Lady Waycrest lánya, Lucille lesz, aki számos tragédiával kell, hogy szembenézzen, miközben hamisan boszorkánysággal vádolják, a vőlegényét az esküvőjük napján megölik és végignézheti, ahogy legjobb barátját elemészti a drust mágia. Lucille megreformálja az ősi Order of Emberst, hogy megküzdjön a boszorkányság jelentette veszéllyel. Szülei halála után ő lesz a Waycrest ház örököse.
Add hozzá kedvenceidhez