Vol’dun előzetes
Üdvözöl Vol’dun.
Vol’dun régiója a halálbüntetés azok számára, akiket száműztek Zuldazarból. Azonban a terület látszólagos kihaltsága csak káprázat, és ha jobban megkaparod a felszínt, sok mindent tanulhatsz.
Talanji hercegnő hallotta azokat a szóbeszédeket, miszerint apja tábornoka, Jakra’zet, titokban csapatokat küld Vol’dunba. Ha bizonyítani akarod a Horda értékét a hercegnő számára és meg akarod szerezni a hatalmas Zandalari flottát, erre a barátságtalan vidékre kell vándorolnod, hogy megkeresd a tábornokot, megtudd a terveit, és megállítsd azokat, mielőtt még magával rántaná az egész Zandalari birodalmat.
Veszélyes lesz az ideút a fővárosból számodra és kis csapatod számára, és már csak azzal, hogy átléped a határt, felhívod magadra azok figyelmét, akik a tábornokot szolgálják. Ahogy minden olyan esetben, mikor ellenséges területre kell menni, fel kell készülnöd… bármire.
Jakra’zet tábornok titkai valahol itt hevernek a homokban. Irány a dűnék és találj bizonyítékot, amelynek segítségével elmozdíthatjuk őt a helyéről.
Ahogy felfedezed ezt a vad területet, találkozni fogsz a rókaszerű vulperákkal – egy értelmes és buzgó nomád dögevő fajjal, akik képesek meglátni a lehetőséget abban, amire rábukkannak. De nem mindenki szabad, aki itt él. Egykor a Zandalari trollok szövetségesei voltak a hüllő sethrakok, akik leigáztak rabszolgának bárkit, akit értek, és a vulperák könnyű prédák a mesterkedéseik számára. Ha túl akarod élni Vol’dunt és a végére akarsz járni Jakra’zet terveinek, minden szövetségesre szükséged lesz, akiket találsz. Ha segítséget nyújtasz ezeknek a teremtményeknek, az busásan kifizetődhet.
A vulpera karavánok rejtekhelyről rejtekhelyre utaznak, terményeikkel házalnak, kereskednek, és információkat terjesztenek, amiket útjaik során szednek össze. Ha szerencsés vagy, felszállhatsz egy menetre, és többet is megtudhatsz ezekről a találékony lakókról.
Emlékezni a felejtésre: most mind Akundák vagyunk
Délen tűnik fel Akunda temploma (Temple of Akunda). Nazmirhoz és Zuldazarhoz hasonlóan ezen a területen is több loa lakik. Sokan, akik menedékre vágynak, ebbe a templomba utaznak, hogy elfelejtsék a múlt bajait és a hatalmas loát, Akundát szolgálják. Itt is több felfedeznivaló dolog vár, és egy kis extra erőfeszítéssel a loa kegyeibe is férkőzhetsz.
Akunda templomától északkeletre, Atul’aman közelében a száműzöttek vertek tanyát egy helyőrség formájában. A gyakori homokviharok és a kevés ellátmány ellenére alpakákat kezdtek el tenyészteni a rideg földön. A csorda megvédése a hiénáktól, a Vol’duni Dunecrawlerektől, a sauroliskoktól és efféléktől eléggé megterhelő, és az ezen a tájékon való túlélés megkeményítette ezeket a népeket. Nem bíznak a kívülállókban és a közeli Scorched Sands Arena-ban összegyűlő martalócok gyakran meggyötrik ezt a törékeny települést azzal, hogy ellopják azt a kis ellátmányukat is, amilyük van.
Hajtsd álomra a fejed a Goldtusk Innben (Aranyagyar Fogadó)
Atul’aman közelében, egy mély barlang mélyén található a rejtett Whitebloom Oasis (Fehérszirom Oázis). Ezen belül találod a Goldtusk Innt, amelyet egy külön fogadós – Rhan’ka – vezet, akinek néhány kíváncsi kérése van. Ha segítesz Rhan’kának, amelyhez szükséged lesz a kezeidre és egy kicsit a bátorságodra (vagy talán nagyon), akkor kapsz néhány extra jutalmat, mint egy új flight path-t és egy teljesen működő innt, amelyet a saját menedékeddé tehetsz a sivatag brutális szívében.
Egy kis méz?
A Whitebloom Oasistól kicsit északra egy Rikati nevű vulpera különös „ételeket” és italokat árul, mint a Bilewing „Honey”-t – ami valószínűleg nem az, aminek gondolnád. Ahogyan ebben a sivatagban semmi sem igazán az. Ha kalandor típus vagy és vasgyomorral rendelkezel, lehet, hogy érdemes itt megállnod és új kulináris határokat felfedezned.
A Sethrak és a Tenger között
Ha kalóztörténeteket keresel, akkor nem is kell továbbmenned a délnyugati Port of Zem’lannál. Nem is érdemes meglátogatni, hacsak nem egy átokról vagy egy kincsről van szó. A sirályok hangja békésnek hat még a legnyomorultabb részén is a kikötőnek, és a sethrakok is a közelben állomásoznak. Mondák és rejtélyek várnak itt megoldásra.
Ashvane Portyázás
Az Ashvane Company behatolt Vol’dun déli részébe. Ha eddig még nem aggódtál Jakra’zet tábornok, a sethrak rabszolgatartók, az elátkozott kalózok, a martalócok és a barátságtalan sivatag miatt, ami tele van olyan lényekkel, amelyek meg akarnak ölni és (feltehetőleg) megenni, akkor ezek a Kul Tirasiak sem fogják éppen megkönnyíteni a dolgokat számodra.
Egy távoli menedék?
Az északkeleti parton, a Whispering Craggel párhuzamosan a tortollanok rejtőztek el a Tortaka Refuge-ban. Keletről a nagák gyötrik őket, ellátmányuk egyre fogy, és nagyon nagy pókok is támadják őket. Ha egy kicsit is félsz a pókoktól, nem Vol’dun fog az első helyen állni a vakációs helyek listáján.
Ha meglátogatod a Slithering Gulch-ot délen, rábukkanhatsz néhány nazmiri tortollan zarándokra is. Az utazásuk még nem ért célt, és most a sethrakok állják útjukat.
Ahol még a kígyók is félnek lepetézni
Északon a Skycallers’ Spire uralja a látképet. Egy hatalmas tarajos kígyó dereng fönt, villámok hangjától recsegve. Itt találod a Temple of Sethralisst és felfedheted a benne rejlő sötétséget.
Dungeon előzetes – Temple of Sethraliss
Évszázadokkal ezelőtt Sethraliss, a nagyerejű kígyó loa feláldozta magát annak érdekében, hogy megállítsa Mythraxot abban, hogy mesterét Azeroth-ra eressze. A csata után a loa elkötelezett hívei a maradványait ide szállították és egy templomot emeltek köréje, míg az újjászületésére várnak. Most egy sötét erő rejtőzik ebben a szent templomban, amely gonosz célokra akarja felhasználni a loa erejét.
Bossok:
Aderiss and Aspix: Ennek a nagyerejű sethrak párnak a feladata a templom bejáratának őrzése, hogy útját állják mindazoknak, akik meg akarják akadályozni mesterük tervét.
Merektha: Merektha az eredménye azoknak az őrült kísérleteknek, amelyek célja egy megállíthatatlan szörny-sereg létrehozása volt. Miután tojásai kezdenek kinyílni, ez az anya áldozatok után vadászik, hogy legyen mit enni adnia falánk csemetéinak.
Galvazzt: A templom megfertőzésével a Sethraliss villámaival torz elementálok jöttek létre, akik az elsüllyedt termekben kóborolnak. Közülük a leghatalmasabbat Galvazztnak hívják, és képes elpusztítani mindazt, ami keresztezi az útját.
Avatar of Sethraliss: Sethraliss Szíve egy szörnyű erő birtokában van, ami meg akarja fertőzni azt. Az avatarját helyre kell állítani, mielőtt még ez a gonosz gyökeret verne benne és ő sötét loaként éledne fel, aki egész Vol’dun elpusztítására képes lenne.
Számos dolog van, ami felfedezésre vár Vol’dunban, és ami elsőre egy pusztaságnak tűnik, az halálosan vibráló élettel telik meg, ha megkapargatod a felszínt. Óriási szörnyek homokfödte csontjai hevernek a földön, amelyeket a kavargó homok tisztított meg és tett fényessé. A hőség elől pillanatokra el lehet menekülni északon a mocsarakban, és a barlangokban és oázisokban, amelyeket elrejtettek a könyörtelen nap elől.
Emlékezz rá, hogy a víz jelentheti a különbséget élet és halál között számodra és mások számára, akik kétségbeesetten vágynak rá. Sose tudhatod, mit jelent egy vagy két csepp a megfelelő helyen, a megfelelő időben.
Vol’dunon túl keletre találhatók Nazmir bűzös mocsarai, délre pedig Zandalari ősi fővárosát, Zuldazart találhatod. Eltökéltség és határozottság szükséges ahhoz, hogy megszerezd a Zandalari flottát a Horda számára. Vol’dun túléléséhez mindenre szükséged lehet.